Khamis, 18 Jun 2009

Kenangan terakhir at Subang.....

Hari ni aku menulis lagi..Menulis,menulis dan menulis..Hari ni tanggal 18 jun 2009 pukul 10 pagi aku pergi pejabat lagi.Maksud aku bekas tempat aku menjalani praktikal haritu.Aku terpaksa pergi ngan member aku hari ni sebab ayah aku ade hal.Kat sane aku dok lepak ngan kak iznie,kak ana n si kembar 3.Nasib baik diorang x layan aku n member2 aku macam orang luar..Lame gak lepak ngan dorg.Hari ni pun lunch ktorg kak ana yg support walaupun gaji dorg x masuk lagi.Terima kasih ea kak ana.Entah bila lah aku boleh belanja dia pulak.Pas2 pagi td sampai2 je kat area pejabat org yg 1st skali aku jumpe ialah abg daus yang merangkap sepupu ipar aku.Hahaha....Kalo korang bce blog aku sbelum ni korg taw r cmne p'kenalan kami bermula...Ktorg pun sempat tegur2 macamtu je.Nak tau ape tujuan aku g pejabat tu sebenarnye??Bukan saje2 nak jumpe akak2 aku kat sane walaupun pada hakikatnye memang nak jumpe pun.Heheh...Tapi malangnye hari ni ramai plak yang ambik cuti..Aku hanya sempat jumpa kak ana n kak sha je..Hmmm....Takde rezeki ler tu nak jumpe yang lain.Tujuan aku yang sebenar-benarnye nak g pejabat tu sebab nak mintak cop,surat pengesahan tamat li n buat wiring ngan abg khairil.Lepas pn hariati cop je buku aku n kawan2,dia bagi kitorang pen pulak.Dia suro ktorang simpan wat kenangan.Aku dapat pen warna purple.Warna kesukaan ku..Tapi yang sedih sikit mase tu,wiring yang ktorang nak buat x jadi.Sian kat abg khairil.Penat dia angkat barang2 wiring bawa naik atas.Nak taw sebab pe x jadi??Sebabnye panel xde.Padahal ktorang dah sorok dah panel tu kat dalam bilik hos bomba.Xtaw lah makhluk Allah yang mne ambik panel tu.So,ktorang pun terpakse lah balik umah ngan hati yang hampa.Tapi nasib baik ade cikgu aku yang aku baru taw nme dia hari ni iaitu Rahim Rahman.Dengan lawak bangang yang dia buat setiap kali jumpa ktorang,terubat gak hati ktorang.hehe.....Lepas ni,pejabat tu hanya menjadi kenangan je.Sebab kitorang dah xde kaitan lagi ngan pejabat yang bergelar pejabat TNB tu.Sebab,semuanya dah settle.....



Thanks Pn Hariati....

1 ulasan: